Témata konference

1) Plavání s dětmi od narození do 3. měsíce věku – cíl, kde, kdy, kdo a jak často děti plavou, náplň, zásady

2) Plavání s dětmi od 3. měsíce věku do 6. měsíce věku – cíl, kde, kdy, kdo a jak často děti plavou, náplň, zásady

3) Plavání s dětmi od 6. měsíce do 1 roku věku dítěte  – cíl, kde, kdy, kdo a jak často děti plavou, náplň, zásady

4) Plavání s dětmi  od 1 roku do 2 let věku – cíl, kde, kdy, kdo a jak často děti plavou, náplň, zásady

5) Plavání s dětmi od  2 roku do 3 let věku – cíl, zaměření, kde, kdy a jak často děti plavou, zásady

6) Význam polohy na zádech, od kdy, jak postupně a jakým způsobem ji učíte, jaké jsou postupné cíle ve výuce polohy na zádech do 3 let.

7) Význam polohy na bříšku, od kdy, jak postupně a jakým způsobem ji učíte, jaké jsou postupné cíle ve výuce polohy na bříšku do 3 let.

8) Význam nácviku výdechů do vody, od kdy, jak postupně a jakým způsobem je učíte, jaké jsou postupné cíle ve výuce výdechů?

9) Význam potápění dětí do 3 let, od kdy, jak postupně a jakým způsobem učíte děti potápět.

10) Význam rozvoje orientace a skoků do vody, od kdy, jak postupně a jakým způsobem je učíte, jaké jsou postupné cíle ve výuce orientace a skoků do 3 let.

11) Od kdy, jakým způsobem a v jaké posloupnosti učit plavecké pohyby

12) Od kdy, jakým způsobem a v jaké posloupnosti učit plavecké způsoby

13) Role instruktora a rodiče – kdo, koho a jak učit, jak pracovat s hlasem, jak komunikovat s dítětem, s rodiči, vzor instruktora a rodiče

14) Na čem závisí zdravotní dopady plavání na zdravý vývoj dítěte i rodiče, seriózní výzkum a názory lékařů

15) Jaké jsou nejčastěji používané pomůcky, jak je využít a jak s nimi pracovat v jednotlivých věkových obdobích

16) Plavání kojenců a batolat jako terapie odchylek ve vývoji dítěte.

17) Hygienické požadavky na kojenecké plavání – plavky, kvalita vody, desinfekce podmínky k plavání v jednotlivých klubech

18) Organizace kurzů plavání pro kojence a batolata v jednotlivých zemích

19) Způsob vzdělávání instruktorů plavání v různých zemích